Login

Nie wylogowuj mnie

Register

Nie masz konta? Kliknij aby zarejestrować.

Ustawianie/usuwanie filtrów poczty emailowej

DirectAdmin pozwala ustawić filtry poczty przychodzącej i przez to chronić skrzynkę przed spamem. Jest to narzędzie niezależne od tzw. Spamassasina. DirectAdmin pozwala na zablokowanie konkretnych nadawców, całych domen, wiadomości zawierających wybrane słowa, czy treści dla dorosłych.

Żeby skonfigurować filtry poczty należy:
1. Zalogować się do panelu DirectAdmin;
2. W menu głównym, w zakładce "Zarządzanie kontami E-mail" kliknąć "Filtry poczty";

filter
3. Zablokować, zgodnie z preferencjami, odpowiednich nadawców, domeny, wiadomości zawierające określone słowo. Blokadę potwierdza się, klikając "Blokuj". Można włączyć także filtr treści dla dorosłych, klikając "Włącz" oraz zmodyfikować działanie filtru (usuwanie wiadomości/przenoszenie do spamu), zatwierdzająć kliknięciem "Zapisz".

filter


Żeby usunąć filtry należy powtórzyć kroki 1 i 2, a następnie zaznaczyć na liście filtry, które chce się usunąć i kliknąć "Usuń".

Czy ten artykuł był pomocy?

 Print this Article

Zobacz również

Dodawanie domeny do konta

DirectAdmin pozwala na obsługę wielu domen w ramach jednego, posiadanego konta. W celu jej...

Tworzenie przekierowań wiadomości mailowych

DirectAdmin pozwala na utworzenie przekierowań wiadomości emailowych na wskazany przez nas adres...

Zmiana hasła do DirectAdmin

DirectAdmin posiada funkcję zmiany hasła do konta. Dobre hasło jest podstawą bezpieczenego...

Zmiana domyślnych stron błędów Apache

DirectAdmin pozwala ze swojego poziomu edytować domyślne strony błędów Apache.INSTRUKCJA DLA...

Masowe dodawanie domen do konta

Funkcja masowego dodawania domen jest przydatna, gdy do naszego konta trzeba dodać ich wiele w...