Ustawianie/usuwanie filtrów poczty emailowej
DirectAdmin pozwala ustawić filtry poczty przychodzącej i przez to chronić skrzynkę przed spamem. Jest to narzędzie niezależne od tzw. Spamassasina. DirectAdmin pozwala na zablokowanie konkretnych nadawców, całych domen, wiadomości zawierających wybrane słowa, czy treści dla dorosłych.
Żeby skonfigurować filtry poczty należy:
1. Zalogować się do panelu DirectAdmin;2. W menu głównym, w zakładce "Zarządzanie kontami E-mail" kliknąć "Filtry poczty";3. Zablokować, zgodnie z preferencjami, odpowiednich nadawców, domeny, wiadomości zawierające określone słowo. Blokadę potwierdza się, klikając "Blokuj". Można włączyć także filtr treści dla dorosłych, klikając "Włącz" oraz zmodyfikować działanie filtru (usuwanie wiadomości/przenoszenie do spamu), zatwierdzająć kliknięciem "Zapisz".
Żeby usunąć filtry należy powtórzyć kroki 1 i 2, a następnie zaznaczyć na liście filtry, które chce się usunąć i kliknąć "Usuń".
Czy ten artykuł był pomocy?