Resetowanie hasła do DirectAdmin
DirectAdmin posiada funkcję pozwalającą na zresetowanie hasła w razie jego zapomienia/zagubienia. W celu przeprowadzenia procedury konieczna jest znajomość swojej nazwy użytkownika oraz dostęp do adresu emailowego, na który konto jest zarejestrowane - w innym przypadku konieczny będzie kontakt z administracją.
Żeby z niej skorzystać należy:
1. Na ekranie logowania do panelu DirectAdmin użyć linku "Zapomniane hasło?";
2. W załadowanym formularzu należy wpisać nazwę użytkownika (login do DirectAdmina) i nacisnąć przycisk "Wyślij";
Na adres emailowy przypisany do konta zostanie wysłany link do odzyskiwania hasła, który należy otworzyć. Jeżeli nie ma go w skrzynce odbiorczej, należy sprawdzić folder "SPAM" lub - ewentualnie - po kilku minutach spróbwać ponownie, dokładnie upewniając się, czy została wprowadzona właściwa nazwa użytkownika.
3. Zatwierdzić dane znajdujące się w formularzu, który otworzył się po kliknięciu linku, przyciskiem "Wyślij";
4. Na adres emailowy przypisany do konta zostanie wysłane nowe hasło, które może zostać użyte do zalogowania do panelu. Należy pamiętać, by zmienić je niezwłocznie po pierwszym zalogowaniu.
Czy ten artykuł był pomocy?