Ustawianie/usuwanie autoresponderów (wiadomości urlopowe)
DirectAdmin posiada funkcję ustawiania tzw. autoresponderów, czyli maili wysyłanych do nadawcy automatycznie po odbiorze maila. Są one przydatne np. jako "wiadomości urlopowe"
Żeby skofigurować autoresponder należy:
1. Zalogować się do panelu DirectAdmin;
2. W menu głównym, w zakładce "Zarządzanie kontami E-mail" kliknąć "Autorespondery";![]()
3. W wyświetlonym oknie użyć funkcji "Utwórz nowy autoresponder";
4. Prawidłowo wypełnić wyświetlony formularz - "adres respondera" oznacza adres emailowy, pod który kierowane maile będą automatycznie odpowiadane treścią "wiadomość respondera". Można ustawić funkcję, by kopia wysłanej automatycznej odpowiedzi była przekazywana na inny, ustalony adres - w tym celu należy zaznaczyć pole "wyślij kopię (CC) do" i wpisać obok prawidłowy adres emailowy.
Autoresponder można edytować powtarzając kroki 1 i 2, a następnie klikając "Zmień" obok właściwego autorespondera na liście.
W razie ustawienia autorespondera w roli "wiadomości urlopowej" należy pamiętąć o jego usunięciu w odpowiednim czasie. W celu usunięcia autorespondera, należy wykonać kroki 1 i 2, a następnie zaznaczyć odpowiedni responder(y), przeznaczony do usunięcia, i kliknąć "Usuń zaznaczone".
Czy ten artykuł był pomocy?